משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי
החנות מונגשת לנכים
תכשיטי ברקוביץ
משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי

טבעת אירוסין מעוצבת

הרבה מאוד דברים שקשורים בארגון ובתכנון של החתונה הם באחריותה של הכלה אבל דבר אחד ברור הוא באחריות של החתן והוא- בחירת טבעות אירוסין. טבעת האירוסין צריכה להיות הטבעת המושלמת- זו שתרגש את המיועדת, תהיה מחווה של אהבת אמת וגם כמובן תתאים לאצבע שלה ותגרום לה לומר מיד כן! ולכן לא מומלץ להתפשר על טבעת אירוסין פשוטה או בנאלית אלא להשקיע בבחירת טבעת אירוסין מעוצבת.


טבעת אירוסין מעוצבת לפי הטעם של הכלה המיועדת:

השוק של טבעות אירוסין לא רק מלא הוא מוצף בטבעות. יש אופציות של זהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום, עם יהלום או עם אבן חן אחרת עם יהלום ואבני חן, עם מספר יהלומים…. כל חתן עתידי שחיפש טבעת אירוסין יודע שלמצוא טבעת אירוסין מעוצבת זה לא דבר של מה בכך.

דגש ראשון בבחירת טבעת אירוסין מעוצבת- הדגש החשוב ביותר למציאת טבעת אירוסין מעוצבת הוא להתאים את אותה הטבעת לטעם של הכלה המיועדת. כלומר- גם אם אתה בתור חתן מאוד אוהב זהב לבן אבל אשתך לעתיד תעדיף זהב צהוב- מן הסתם שטבעת האירוסין כדאי שתהיה מזהב צהוב. הדגש הזה הוא דגש חשוב במיוחד שכן את טבעת האירוסין שלה אשתך לעתיד תענוד למשך שנים ארוכות שתבואנה ביחד עם טבעת הנישואין (שלמשלך תוכלו לבחור ביחד ולהוריד ממך את הלחץ של הבחירה!)

דגש שני בבחירת טבעת אירוסין מעוצבת- גודל הטבעת- בכדי לא לטעות בגודל, בכל זאת לא נעים להציע נישואין עם טבעת קטנה מדי או טבעת גדולה מדי ההמלצה היא לקחת איתך לחיפושים את אחת הטבעות שלה שהיא עונדת ביום יום וכמובן לשים לב על איזו אצבע היא עונדת אותה. אפשרות שניה היא למדוד את האצבע שלה עם חוט ואז להשתמש באורך החוט שיצא להתאים את גודל הטבעת לפי נתונים בחנות הטבעות. בכל מקרה אל דאגה ניתן לסדר את הגודל לאחר מכן ולהתאים אותו עבורה.

דגש שלישי בבחירת טבעת אירוסין מעוצבת- הטעם של הכלה המיועדת. כפי שכבר הזכרנו השוק מוצף באופציות של טבעות וייתכן ותראו טבעת שתמצא חן בעיניכם מאוד אבל היא רחוקה מהטעם של הכלה המיועדת. קחו אתכם מישהי שקרובה אליה כמו אמא או חברה או שתסמכו על הטעם שלכם (עם אפשרות החלפה של הטבעת…) בחרו את סוג הזהב שהיא אוהבת בשילוב יהלום או יהלומים בגודל הרצוי אם היא אוהבת יהלום אחד גדול או מספר יהלומים קטנים בטבעת עדינה. כמובן שוודאו שמדובר ביהלום אמיתי ואיכותי עם תעודה.

שיהיה במזל טוב!

רוצים עוד טיפים?

נשמח לשיתוף

עגלת קניות
Whatsapp icon