משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי
החנות מונגשת לנכים
תכשיטי ברקוביץ
משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי

כל מה שצריך לדעת על זהב אדום

אם אתם אוהבים תכשיטי זהב ובאופן כללי את צבע הזהב אתם בטח יודעים שקיימים כמה סוגים של המתכת היקרה והיפה הזו- זהב צהוב, זהב לבן וגם זהב אדום. זהב אדום המוכר גם בשמו רוז גולד הינו שילוב של מתכת זהב עם נחושת מה שיוצר זהב בגוון אדמדם שנע מאדום עז ולרוד והוא זהב טהור ופופולארי למדי בתחום עיצוב הבית וכמובן בתכשיטים:

דברים חשובים שכדאי שתדעו על זהב אדום:

  • אחוז הזהב הטהור שקיים בזהב אדום זהה לאחוז הזהב הטהור שיש בזהב צהוב והוא נמדד במספר הקראט שלו. המחיר של תכשיט זהב אדום יקבע לפי אחוז הזהב הטהור שיש בו כמו כל תכשיט זהב אחר. תכשיטי הזהב הנפוצים ביותר הינם תכשיטי זהב של 18 קראט או 14 קראט בהן מוסיפים למתכת הזהב מתכות נוספות שמחזקות את התכשיט ומאריכות את האמידות שלו.
  • זהב אדום הינו זהב פופולארי למדי, ונשים רבות אוהבות לרכוש תכשיטי זהב אדום משובצים ביהלומים או אבני חן אחרות. הוא אמנם נפוץ פחות מתכשיטים עשויים זהב צהוב אבל בהחלט משתלב איתם ועם כל מתכת אחרת ומתאים למראה יום יומי או ליציאה בערב ואפילו כתכשיט לאירוע.
  • בעבר נהגו לקרוא לזהב האדום זהב רוסי שכן הוא היה נפוץ בעיקר במאה ה-19 ברוסיה ורק כאשר הנשים האמריקאיות גילו אותו והחלו לענוד תכשיטים משולבים בו הפסיקו לקרוא לו כך.
  • בסביבות 1920 חברת קרטייה החלו לייצר טבעות המשלבות את שלושת סוגי הזהב- זהב לבן זהב צהוב וזהב אדום והקפיצו את הפופולאריות שלו עד מאוד.
  • ניתן למצוא את כל תכשיטי הזהב וכל שיבוצי היהלומים בזהב אדום או להזמינם באופן מיוחד בסוג זהב זה. אם חפצה נפשכם בעגילים, טבעות, צמידים או שרשראות מזהב אדום או כאלה המשלבות אותו ביחד עם סוגי זהב אחרים- תשמחו לגלות ששוק תכשיטי הזהב מציע מגוון רחב של תכשיטים מזהב אדום.
  • אמנם זהב אדום אינו נחשב לטרנד אבל לאחרונה ניתן לראות שהפופולאריות שלו עלתה. רבות מזמינות טבעות אמרלד בזהב אדום או תכשיטים כגון עגילים מזהב אדום משובצים ביהלומים שחורים. גם טבעת בחיתוך אמרלד וגם היהלומים השחורים נהיו גם הם נפוצים מאוד לאחרונה ולכן סביר להניח שזו הסיבה שהשילוב עם רוז גולד צבר פופולאריות גם הוא.

אז אם אין לכם עדיין תכשיט רוז גולד זה הזמן להיות טרנדיים אבל גם לדאוג לעצמכם לתכשיט זהב שיישאר לתמיד!

רוצים עוד טיפים?

נשמח לשיתוף

עגלת קניות
Whatsapp icon