משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי
החנות מונגשת לנכים
תכשיטי ברקוביץ
משלוחים חינם!
מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי

רכישת תכשיטים אונליין – כל מה שצריך לדעת

בזמננו אנו רואים רכישות אונליין של מגוון רחב של מוצרים, בעבר היה קשה לדמיין סיטואציה בה אנשים ירכשו את המוצר רק מהסתכלות עליו וקריאת הפרטים בטלפון הנייד שלהם או דרך המחשב. תקופת הקורונה הביאה את קניות האונליין למימדי שיא, אך גם לפני שהגיעה הקורונה, ראינו חנויות אופנה פיסיות נסגרות ברחבי העולם, עקב העלייה האגרסיבית בקניות בשוק האונליין. ישנם הרבה סיבות מדוע הרבה מאוד אנשים מעדיפים לרכוש אונליין, אך כדאי לדעת איך קונים בצורה חכמה ובטוחה ברשת לפי אופי וסוג המוצר.

קניית תכשיטים בצורה בטוחה

אז בעולם שבו כמעט כל דבר אפשר לרכוש אונליין תכשיטים, שעוני יוקרה ותכשיטי יהלומים מהווים נתח גדול מהעוגה של כלל המוצרים אשר נמכרים אונליין ונמצאים בעלייה מתמדת..
לפני רכישת תכשיטים אונליין, כדאי מאוד לבדוק אם לחנות יש סניף פיזי שאפשר לגשת אליו, פחות מומלץ לבצע קניית תכשיטים אונליין ללא חנות פיסית שכן במידה ותזדקקו למענה או צורך במענה אנושי, תהיה קיימת האפשרות לגשת לסניף . מהסיבה הזו גם מומלץ ובטוח יותר לרכוש תכשיטים מאתרים אשר נמצאים בישראל ולא בחו”ל.
שימו לב כמובן גם לאמצעי התשלום, שניתן לשלם בכרטיס אשראי או ב – Paypal, יהיה יותר נכון לוותר על רכישת תכשיטים אשר נותנות אפשרות רק להעברה בנקאית כאופציה יחידה.

יעוץ ברכישת תכשיטים אונליין

שימו לב אם ישנה אפשרות לקבל ייעוץ בחנות האונליין, כפתור צ’אט, או אפילו רצוי יותר פנייה בוואטסאפ לייעוץ לגביי סוג התכשיט אותו תרצו לרכוש, סוג היהלומים,צבע אחריות ועוד שאלות אשר תרצו לקבל עליהן מענה לפניי רכישת התכשיט אונליין.במקרים רבים של קניית תכשיטים בצורה מקוונת, ניתן לעשות זאת באמצעות יעוץ טלפוני, בדקו אם אכן ניתן להיעזר באחד נציגי החנות בטלפון, במידה ואתם רוצים לבצע את הקנייה באופן מיידי וזקוקים למענה מהיר ומידי.

היתרונות הבולטים ברכישת תכשיטים אונליין

חווית הקניה אונליין כבר מזמן הפכה להיות חוויה מרגשת ומספקת, כאשר מדובר בקניית תכשיטים אונליין היתרונות הבולטים הם:
1. לחנויות אונליין ישנה אפשרות להציג כמות גבוהה יותר של מוצרים שכן אין מגבלת מקום.
2. מחירי התכשיטים בקניית תכשיטים אונליין יהיו זולים יותר שכן ברכישת תכשיטים מקוונת, לא מתוסף למחיר עלות שכירות המקום, עובדים וכל שאר ההוצאות אשר יש על לחנות הפיסית.

איך רוכשים תכשיטי יהלומים אונליין?

כאשר מדובר על רכישה של תכשיטי יהלומים אונליין מומלץ לשים לב למידה, לצבע, לסוג הזהב, לסוג היהלומים,לנקיון היהלומים,ושאכן מדובר ביהלום טבעי.
כמו כן שימו לב שאכן אתם מקבלים תעודה מקורית לתכשיט אשר מפרטת, את סוג היהלום כמו שאכן רשום באתר.

זמני משלוח ואפשרות החלפה ברכישת תכשיטים מקוונת

מומלץ לשים לב לזמניי המשלוח והאם ישנם אפשרויות של משלוחים דחופים. ( הפתעה, הצעת נישואין אשר מתכננים באופן ספונטני ועוד)
שימו לב למדיניות במשלוחים האם ישנה אפשרות של החלפת המוצר ובאיזה תנאים, תכולו גם לשאול את המוכר טלפונית או דרך הוואטסאפ במידה ולחנות האינטרנטית אכן יש שירות לקוחות מקוון.

תכשיטי ברקוביץ מספקים אפשרות וחוויה של רכישת תכשיטים אונליין עם שירות משלוחים מהיר ושירות לקוחות מקוון אשר זמין בוואטסאפ, וטלפונית בשעות הפעילות של החנות.

רוצים עוד טיפים?

נשמח לשיתוף

עגלת קניות
Whatsapp icon